Ukończyła studia magisterskie z filologii polskiej o kierunku logopedia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz studia podyplomowe z neurologopedii klinicznej ze specjalnością: wczesna interwencja logopedyczna (Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu). Dodatkowo jest absolwentką studiów filozoficznych (Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie).
Od lat pracuje zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. Doświadczenie zdobywała pracując w centach medycznych, poradniach, w szpitalach oraz w prywatnych gabinetach. Była pomocą wychowawcy w przedszkolu specjalnym, prowadziła terapię w przedszkolach integracyjnych.
Do terapii podchodzi w sposób holistyczny i wierzy, że tylko połączenie różnych technik i metod terapeutycznych umożliwia osiągnięcie najlepszego efektu w pracy z pacjentem.
Prywatnie mama dwóch chłopców, miłośniczka rękodzieła, kwiatów i kultury wschodu.
Ważniejsze kursy i szkolenia:
- Szkolenie: Wielopostaciowość mutyzmu wybiórczego i jego terapia
- Progesty – autorska Metoda Prostych Gestów wspomagająca terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
- Karty Oceny Zachowania i Emocji dla dzieci w wieku od 1. miesiąca do 16. roku życia
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego do diagnozy dzieci od 1. miesiąca do końca 9. roku życia
- Jak uczyć czytania i pisania dzieci niemówiące? AAC i strategie nauki czytania i pisania we wczesnej interwencji, przedszkolu i w szkole
- Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala dla dzieci
- Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala Body Touch dla dorosłych
- Postępowanie logopedyczne z pacjentami po laryngektomii i tracheostomii
- Strategie AAC w pracy z dorosłymi osobami z poważnymi problemami w porozumiewaniu się
- Szkolenie PECS 1
- Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- Szkolenie międzynarodowe. Elastyczny Terapeutyczny Taping w Neurologopedii i (Esther de Ru)
- Diagnosta i terapeuta dzieci niemówiących. I i II stopień (Magdalena Grycman)
- Terapeuta ręki I i II stopnia