Ukończyła pięcioletnie studia magisterskie w zakresie pedagogiki rewalidacyjnej ze specjalnością oligofrenopedagogika w Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz studia podyplomowe z logopedii (Wyższa Szkoła Pedagogiczno-Filozoficzna „Ignatianum” w Krakowie). Jest nauczycielem dyplomowanym. Od ponad 11 lat pracuje z dziećmi
z niepełnosprawnościami i trudnościami w rozwoju w placówkach integracyjnych. Pracowała również jako logopeda w szkole specjalnej. Doświadczenie zdobywała także odbywając staż w Poradni dla Dzieci z Autyzmem i Innymi Zaburzeniami Rozwoju „Effatha”.
Lubi indywidualny kontakt z podopiecznymi. Szczególnie dużo uwagi poświęciła, w trakcie swojej zawodowej ścieżki, dzieciom z autyzmem. Aktualnie doskonali umiejętności w zakresie wspierania szeroko pojętej komunikacji, ze szczególnym zainteresowaniem możliwościami, jakie daje komunikacja alternatywna. Jest wnikliwa i wymagająca, chętnie dzieli się wiedzą z innymi.
Prywatnie mama niespełna siedmioletniej Zosi. Uwielbia książki, również te dla dzieci, konwalie, długie rozmowy i spacery.
Wybrane kursy i szkolenia:
- KORP – standaryzowane narzędzie do diagnozy funkcjonalnej dziecka w wieku od 1 m.ż. do 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju;
- kurs „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka”;
- szkolenie „Dziecko z afazją w przedszkolu i szkole – problemy diagnozy i terapii”
- Makaton – szkolenie I° i II° (szkolenie podstawowe i zaawansowane)
- „Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących”
- „Praktyczny kurs wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się”
- „Zachowania problemowe/trudne zakłócające codzienne funkcjonowanie osoby ze spektrum autyzmu”
- „Wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu”
- szkolenie EEG-Biofeedback I°
- terapia ręki I° i II°
- szkolenie I° w zakresie teorii i terapii Integracji Sensorycznej
- kurs podstawowy I° w zakresie Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie Weroniki Sherborne