Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Ken w Krakowie na kierunku Filologia polska ze specjalnością logopedia, a także studiów podyplomowych z zakresu neurologopedii z balbutologią (terapią jąkania) i studiów podyplomowych z zakresu tyflopedagogiki. W trakcie studiów Edukacja i rehabilitacja osób
z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika).
Od ponad 10 lat pracuje z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi w placówkach medycznych i edukacyjnych.
Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy u dzieci, oraz w pracy z dziećmi niewidomymi. W pracy z najmłodszymi bliskie jest jej podejście podążania za dzieckiem (Metoda Floortime, responsywność, uczenie się poprzez zabawę).W terapii stawia na relację zarówno z dzieckiem, jak i z rodzicem, która stanowi bazę, pozwala budować efektywną terapię i uzyskiwać oczekiwane efekty. Ceni pracę w zgranym zespole i kompleksowe podejście do pacjenta.
Prywatnie mama Alicji.
Ważniejsze szkolenia:
Miogopedia- terapia miofunkcjonalna praktycznie.
Jak rozwijać i ćwiczyć wzrok dzieci? Rozwój, zaburzenia i ćwiczenia wzroku.
Optodysleksja.
Tyflologopedia w praktyce diagnostyczno-terapeutycznej.
Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka.
PECS -poziom 1.
ETTHNO- elastyczny terapeutyczny taping w logopedii podejście Esther de Ru.
Praca z dzieckiem niepełnosprawnym- trisomia 21, MPD, Pierre Robin i inne rzadkie wady genetyczne.
Masaż logopedyczny od podstaw-podejście praktyczne.
Logorytmika.
Rola logopedy we wspomaganiu rozwoju komunikacji dziecka potrzebującego AAC.
Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się AAC cz1.
Kurs doskonalący- „Rozpoznawanie i zaspokajanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych”.
Postępowanie logopedyczne z pacjentami po laryngektomii i tracheostomii.
Zaburzenia karmienia- diagnoza neurologopedyczna.
Rozwijanie percepcji słuchowej u dzieci w wieku przedszkolnym.